پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
اسماعيل هنية

حوزه/ بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم طی پیامی شهادت سردار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را به جبهه مقاومت تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت شهادت سردار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به این شرح است؛

انا لله و انا الیه راجعون

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل الاحیا عند ربهم یرزقون

باز هم امت اسلام در سوگ مردی بزرگ از جبهه مقاومت شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به سوگ نشست. این بار نیز نام ننگین صهیونیست این جرثومه فساد، غارت، غصب، جنایت و باند قتل و ترور با پسوند کودک کشی در این جنایت نمایان است.

اسماعیل هنیه همه عمر، جوانی و فرزندان را در راه مقاومت اسلامی فدا کرد و با بصیرت در این راه ثابت قدم ماند. همین ایستادگی و مقاومت ها امروز نام فلسطین و قدس را جهانی کرده و چهره کریه جنایتکار تاریخ اسرائیل غاصب و تروریست با پشتیبانی آمریکای جنایتکار برای ملتهای جهان و نفرت افکار عمومی را علیه این رژیم تروریست به دنبال داشته است.

هزاران شهید ترور در ایران، عراق، لبنان، سوریه، یمن و ۴۰ هزار شهید مقاومت در فلسطین از میان زنان و کودکان و مردم بی دفاع فریاد عزت خواهی جبهه اسلامی در برابر تمام کفر است. این خونها، سند جنایت آمریکا و صهیونیست خبیث بی‌تمدن ر سرزمین‌های متمدن اسلامی است.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خادمان شهدا و ایثارگران امروز خود از داغدار شهادت پرچمدار مقاومت شهید اسماعیل هنیه می‌دانند. شهادتی که باری دیگر داغ شهادت سردار حاج قاسم شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت را در دلها زنده کرد. سرداران جبهه مقاومت در قلوب ملت ایران هستند. باری دیگر قلب ملت ما امروز به درد آمد. ضمن تسلیت شهادت آن بزرگمرد به جبهه مقاومت اسلامی، و محکوم نمودن این جنایت صهیونیست های غاصب این غده سرطانی در حال افول، ان شاالله به زودی زود شاهد تحقق «وعده صادق» به ثمر رسیدن خون‌های شهدا خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha